• Concepten ¦¦¦
  • Projectmanagement ¦¦¦
  • Schrijven ¦¦¦
  • Evenementen ¦¦¦
  • Presenteren ¦¦¦
  • Voice-over ¦¦¦
  • Studio ¦¦¦
  • Commercials ¦¦¦
  • Coaching ¦¦¦
  • Roadshows ¦¦¦
  • Premiums ¦¦¦
  • RTV-programma's ¦¦¦
  • Websites ¦¦¦
  • Media-inkoop ¦¦¦
  • Hoofdpagina ¦¦¦

     

  • Contact
  • Disclaimer
  • Home

 

 

Nog niet zo heel lang geleden heette een human resource manager nog gewoon hoofd personeelszaken; riep je extern collega’s in om te helpen als je eigenlijk iets wilde outsourcen; werd een pakkend pingeltje in een reclamecampagne nog niet als audiologo verkocht en was het bewaken van je merkwaarden iets dat je er automatisch bij deed.
Branding? Daar zat dat broekje toch in?

Uw campagne begint altijd met een idee en als dat goed wordt uitgewerkt en consequent wordt doorgetrokken heet het ineens een concept. Prima. Bij ons is het dan nog steeds een goed idee en ons idee is dat je daar dan niet ineens heel veel extra voor moet hoeven betalen.
Sterker nog: wij leveren onze ideeën er vaak gratis bij…
Is dat een ijzersterk concept of niet?